Szkolenie pt. "Źródła i metody poszukiwania zatrudnienia oraz etapy procesu rekrutacyjnego"
Szkolenie odbędzie się 15.02.2010 r.
Biuro Karier informuje, że w dniu 15 lutego 2010 r. w godz. 9:00 – 14:00 (poniedziałek) w siedzibie Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej przy ul. Biskupiej 24b w Gdańsku odbędzie się szkolenie dla studentów pt. „Źródła i metody poszukiwania zatrudnienia oraz etapy procesu rekrutacyjnego”.
Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie podczas spotkania ankiety osobowej uczestnika projektu – osoby objętej wsparciem oraz wypełnienia i podpisania oświadczenia uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Zapisy będą odbywały się w Biurze Karier (pokój 113A) do dnia 8 lutego b.r.
Zgłoszenia można przesyłać również drogą mailową: biurokarier@gwsh.gda.pl
Celem zajęć jest przedstawienie studentom możliwych sposobów na znalezienie pracy poprzez ogłoszenia: wskazanie źródeł ogłoszeń (internet, prasa), omówienie ich wagi i efektywności. Zwrócona zostanie uwaga na właściwe zrozumienie ich treści, czyli zarówno wymagań stawianych poszukiwanemu pracownikowi, jak i również profilowi danego stanowiska i zakresowi obowiązków.
Zajęcia mają również przybliżyć zasady współpracy z agencjami rekrutacyjnymi oraz wskazać na możliwość indywidualnego i bezpośredniego dotarcia do wybranego pracodawcy.
Omówione zostaną etapy spotykane w procesie rekrutacyjnym z uwzględnieniem możliwych rozstrzygnięć każdego z nich. Przestawione zostaną etapy: wysyłania dokumentów aplikacyjnych, wstępnego wywiadu telefonicznego, rozmowy rekrutacyjnej bezpośredniej oraz w formie rozmowy telefonicznej, etap assessment centre i testów, informacji zwrotnej, składania, przyjęcia bądź odrzucenia oferty pracy.
W szkoleniu weźmie udział 30 studentów, każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu.
Szkolenie jest elementem projektu „Wszechstronny rozwój społeczności akademickiej GWSH sposobem na wzrost potencjału Uczelni”.