Content marketing
Kwalifikacje absolwenta.
- Cel i zadania:
Celem studiów jest uzyskanie, rozszerzenie i pogłębienie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie, pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu, utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media, zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
- Adresaci studiów:
Absolwenci studiów wyższych licencjackich, inżynierskich lub studiów magisterskich. Studia podyplomowe Content marketing adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.
- Czas trwania studiów: dwa semestry (177 godzin). Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i zajęć praktycznych oraz w e-learningu.
- Opłata: semestr I: 1800 PLN, semestr II: 1800 PLN
Absolwentom GWSH, studiów pierwszego i drugiego stopnia, przysługuje pięcioprocentowa zniżka w opłatach za naukę na studiach podyplomowych prowadzonych przez Wydział Nauk Społecznych GWSH w Gdańsku.