Jesteś tutaj:
Marketing w biznesie i biznesie elektronicznym
Kwalifikacje absolwenta
Opis specjalności:
Wśród zajęć programowych na specjalności Marketing w biznesie i biznesie elektronicznym przeważają te o charakterze praktycznym, jak np. tworzenie strategii marketingowej, budowanie wizerunku przedsiębiorstwa, kreowanie oferty przedsiębiorstwa w cyberprzestrzeni, obsługa klienta. Będziesz miał także możliwość poznania własnych kompetencji komunikacyjnych oraz zdiagnozowania swojej postawy i zachowań w relacjach interpersonalnych.
Twoja wiedza i umiejętności:
- Sposoby komunikowania się organizacji biznesowych z uczestnikami rynku, klientami, kontrahentami, przedstawicielami władz społecznych, politycznych, mediami oraz środowiskami opiniotwórczymi
- Stosowanie instrumentów i narzędzi marketingowych, w tym internetowych i dotyczących badań
- Przygotowywanie i realizacja planów działań marketingowych i PR
- Analiza wizerunku przedsiębiorstwa i działań z zakresu zmian wizerunkowych
- Kreowanie marki produktu i przedsiębiorstwa
Praca dla Ciebie:
- Specjalista w działach marketingu i public relations
- Agencje marketingowe i public relations
- Rzecznik prasowy
- Menedżer ds. komunikacji
- Własna działalność gospodarcza z zakresu kreowania wizerunku osób, organizacji i instytucji
- Konsultant mediowy
- Organizator konferencji prasowych
Przykładowe przedmioty:
- Zachowanie konsumenckie
- Zarządzanie marketingowe
- Kształtowanie instrumentów marketingu
- Marketing w sieciach społecznościowych
- Nowe media
- E-marketing
Autor artykułu: (mg)