„Co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się” – wykład dr Marzeny Żylińskiej
Zapraszamy na wykład dla studentów Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej.
Uwaga, studenci Pedagogiki! Zastanawiacie się często, jaka powinna być współczesna szkoła? Czy miarą sukcesu edukacyjnego powinna być liczba punktów na teście, czy może to, że uczeń wie, jak skutecznie się uczyć?
Jeśli chcecie poznać odpowiedzi na te pytania, weźcie udział w wykładzie dr Marzeny Żylińskiej pt. „Co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się”. Zapraszamy już 30 maja 2015 roku do siedziby GWSH przy ul. Biskupiej 24 B w Gdańsku (godz. 10.15, sala 104/105/106).
Dr Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką, ale również twórczym wykorzystaniem nowych technologii w edukacji. Jak pisze o sobie na swoim blogu „Neurodydaktyka, czyli neurony w szkolnej ławce”: „Moim marzeniem jest zmiana modelu edukacyjnego i wprowadzenie do polskich szkół nowej kultury edukacyjnej, która opierałaby się na talentach i silnych stronach naszych dzieci, a nie, jak dziś, na ich słabościach. Innymi słowy chciałabym, żebyśmy mogli odejść od wciąż jeszcze dominującej w naszych szkołach kultury błędu”. Przez lata związana z Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu, współpracuje z Young Digital Planet, gdzie zajmuje się tworzeniem cyfrowych materiałów edukacyjnych w oparciu o wnioski płynące z badań nad mózgiem. Należy do Zespołu Strategicznego przy Ministrze Edukacji Narodowej. Autorka m.in. takich książek, jak „Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi” oraz „Między podręcznikiem a Internetem” dla osób zainteresowanych dydaktyką języków obcych.
Organizatorzy: Koło Młodych Pedagogów